VÝUKA KYTARY:

V tuto chvíli nabízím výuku kytary pro začátečníky i pokročilé kytaristy.

Cílem mé výuky je v první řadě naučit žáka rozumět svému nástroji a využít všechny jeho možnosti. Otevřít cestu k improvizaci a volnosti na hmatníku. Dále učím jak své nápady snadno přenést na hmatník a jak je dále rozvíjet.

To vše vysvětluji pouze s nejdůležitější teorií kterou žák ve svém hudebním životě prakticky využije.

Dále můžu pomoci s technickým rozvojem žáka. Vysvětlit jak trénovat a jak si čas na hraní rozvrhnout s ohledem na časové možnosti atp.

  • komplexní pochopení nástroje
  • všeobecná teorie hry na kytaru a její praktické použití
  • orientace na hmatníku, improvizace, kompozice
  • skladba a tvorba akordů ( jednoduché i složité)
  • stupnice, modální stupnice, jazzové stupnice, arpeggia a jejich praktické využití
  • tréninkové plány a technické cvičení, zlepšení techniky
  • technika s trsátkem, prstová technika klasické kytary

Dále výuka může probíhat se zaměřením na: rock, metal, jazz, klasickou kytaru, flamenco, blues.
Výuka probíhá individuálně v Říčanech u Prahy.

První nezávazná osobní konzultace ohledně výuky je ZDARMA .

 

KONZULTACE/PORADENSTVÍ :

Nabízím také individuální jednorázové konzultace v oblasti výběru hudebního vybavení.

Především mohu poradit s vybráním správného nástroje, kytarových efektů, aparátů, strun, ozvučení kytar atp.

V této oblasti mohu pomoci díky rozsáhlým zkušenostem, které jsem za více než 15 let získal.

Mohu také osobně pomoci s výběrem nástroje na prodejně.

 

SERVISNÍ PRÁCE :

Zajišťuji drobné servisní úkony jako např. :

  • výměna strun
  • úprava a výměna sedlového pražce
  • seřízení nástroje
  • výměna reproduktorů v aparátu
  • drobné opravy

 

 

CENÍK :

VYUČOVACÍ HODINA (60 MIN) : 400,-   ( dochází se zpravidla 1x týdně)

JEDNORÁZOVÁ HODINA/KONZULTACE/SERVISNÍ PRÁCE: 60 min: 450 ,- / 30 min: 250 ,-

 

 

 

OTÁZKY A ODPOVĚDI :

 

Co musím již na kytaru umět abych mohl/a docházet na hodiny ?

Důležité není ani tak co již umíte, ale především jakou chuť máte učit se novým věcem. Minimálně je ovšem dobré již znát alespoň základní akordy.

 

Jak často se dochází na hodiny ?

Ideální interval vyučovacích hodin je jedna hodina týdně. Žák se tímto způsobem rychle rozvíjí aniž by byl zahlcen a je průběžně pod stálým dohledem ohledně techniky atp. Jsou možné ale i individuální hodiny.

 

Je možné chodit na hodiny ve dvou ? ( například s kamarádem nebo bratrem )

Tento způsob výuky rozhodně nedoporučuji . Každý hráč i začátečník potřebuje individuální přístup a v rámci dodržení co největší kvality výuky jsou hodiny pouze individuální.

 

Jak dlouho bych měl/a na hodiny docházet ?

Délka výuky záleží na možnostech, schopnostech a chuti žáka se učit. Není předepsané žádné povinné období. Kytara je ale nástroj na který je vždy se co učit 🙂

 

Jaké hudební styly mě můžete naučit ? Učíte také na elektrickou kytaru ?

Výuka může probíhat se zaměřením na rockovou hudbu ( včetně rockových a metalových technik), blues, jazz, bossa-nova, pop, flamenco. Samozřejmě učím jak na elektrickou, akustickou tak klasickou kytaru. Dále učím také na ukulele.

 

Nebudu zbytečně zahlcen/a teorií kterou nikdy pro své potřeby nevyužiji ?

Nebudete 🙂 Je třeba si ale uvědomit, že kytara je hudební nástroj stejně jako klavír, housle atp. Na kytaru se hrají také určité tóny jako na ostatní nástroje a ne pouze „pražce nebo čísla“ . K pochopení nástroje je určitě minimálně základní teorie potřeba. Výuka ale probíhá  „s kytarou v ruce“. Vše hned vysvětluji v praxi. Také vím co z teorie žák využije v běžném hudebním životě ( v kapele, při skládání, improvizaci atd.) a nezatěžuji žáky tím co nikdy nevyužijí.

 

Mohu si přesně říci co se chci naučit ?

Individuální hodiny jsou určené k tomu aby kopírovaly potřeby žáka. Jsou určité osnovy které hlavně v začátku doporučuji každému  bez ohledu na styl hraní. Výuka ale probíhá s ohledem na styl a směr kterým se chce žák ubírat.

 

Musím si na hodiny brát vlastní nástroj ?

Vlastní nástroj na hodiny určitě doporučuji. Je to Vaše součást. Součást toho co hrajete. Celý život si svůj nástroj budete na hraní nosit a budovat si k němu vztah. Je dobré se to naučit i třeba s prvním nástrojem. V případě nouze je ale k dispozici nástroj pro žáky.